Helpdesk

Postup pri riešení reklamácií, opráv a kalibrácií

Pre každú požadovanú reklamáciu, opravu alebo kalibráciu, je nutné si dopredu vyžiadať pridelenie Čísla opravy (ďalej len CO).

CO slúži k identifikácii vami požadovanej reklamácie / opravy / kalibrácie. Žiadosť o pridelenie CO je možné vybaviť buď elektronicky, a to vyplnením a odoslaním tu uvedeného formulára, alebo telefonicky na čísle +420 541 633 858.

  • V prípade elektronickej žiadosti Vám bude CO oznámené do 24 hodín spolu s pokynmi pre odoslania tovaru, a to na Vami uvedenú emailovú adresu.
  • V prípade telefonickej žiadosti Vám bude CO pridelené okamžite, rovnako tak aj pokyny pre odoslanie tovaru.

Užívateľská sekcia

Prihlásiť sa / Registrácia | CZ eshop

Košík

Váš košík je prázdny